Čína a Korea překvapují

A to se vyplatí
10.1.2014
webinář+ebook zdarma
24.1.2014

qoros Čína překvapila: Qoros je nejbezpečnějším autem roku 2013

Za absolutně nejbezpečnější z celkem 33 aut, které loni poslala proti bariéře, označila Euro NCAP čínský Qoros 3 sedan. Vozy čínských automobilek přitom dosud v evropských či amerických nárazových testech propadaly. Qoros 3 je tak zároveň historicky první auto z Číny, které od respektované instituce dostalo plných pět hvězdiček.

 

AKCIE Tesly vyletěly nahoru

Automobilka Tesla Motors v nedávné době době oznámila, že ve čtvrtém čtvrletí dodala zákazníkům 6900 vozů Model S. Celkový počet dodaných vozů za uplynulý rok tak překonal veškerá očekávání. Reakce akcií na sebe nenechala dlouho čekat a ty vyletěly vzhůru.

Přestože je výrobce čiště elektrických automobilů zatím záležitostí především pro bohaté zákazníky, začíná se prosazovat na prvních evropských trzích.

Škodovka začala obouvat Octavie do korejských pneumatik

Škoda Auto od začátku letošního roku odebírá pro svůj hlavní závod v Mladé Boleslavi pneumatiky od jihokorejské firmy Nexen Tire. Obouvá je na svůj nejprodávanější model Octavia a též na rapidy. Nexen, který zvažuje stavbu továrny v Česku, tak úspěšné proniká na evropský trh. Spolu se Škodou zároveň zahájil zásobování německého Volkwagenu.

 

Ostatně sám používám na některých autech čínské gumy už mnoho let. Vybárám si značky, o kterých se píše na „západě“.

Protože selským rozumem si říkám: když na těchto gumách z Číny jezdí Němci nebo Rakušani, bude to dobré i pro nás.

Sadu těchto gum tak koupím o zhruba 7000 levněji a mám 2 roky záruku.

Když jsem se poprvé rozhodoval a zajímal, zjistil jsem, že se tyto „lepší gumy“ často dělají ve fabrikách zvučných jmen, nebo těch, kteří pro tato zvučná jména vyrábějí.  Fabrika tak dělá pneumatiku světoznámou a zároveň i “ levnou – méně značkovou „.

Protože jsem se roky pohyboval v oblasti výroby, domnívám se, že je technologicky méně náročné a hlavně mnohem levnější, v případě výroby takovýchto 2 výrobků pouze změnit raznici, než měnit celou technologii směsí a podobně. Ale kdo ví …

 

 

Pokud se ti obsah líbil , sdílej prosím...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email

Vyber způsob přidání komentáře :

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Loading Facebook Comments ...
Loading Disqus Comments ...