8 super tipů před prodejem e-booku

Zrychlete počítač
20.1.2016
Slideshow maker zdarma
3.3.2016

Každá marketingová kampaň by měla začít plánem.

S prodejními dopisy to není jinak. Bez plánu můžete přijít o vysoké prodeje, o které usilujete.

Nastavte si plán, který vás pokaždé přivede až k vysokým prodejům u každé e-knihy.

e-book

8 super tipů před prodejem e-booku

Soustřeďte se a zaměřte svůj prodejní dopis na těchto 8 tipů pro přípravu. Pak se připravte k prodeji lépe, než jste kdy snili:
1. Napište si seznam často kladených otázek ohledně vaší e-knihy.
Chcete se ujistit, že zaostříte na to, co vaši zákazníci a návštěvníci hledají, a pak jim to dáte.Zjistěte si, jaké jsou jejich palčivé otázky, a pak na ně odpovězte do vašeho prodejního dopisu o produktu.Než začnete psát o výhodách vašich výrobků, potřebujete vědět, jakým problémům čelí vaši posluchači.
2. Vypracujte seznam, jehož pomocí si vaši zákazníci představí použití vašeho produktu.
Odpovězte si na otázky: „Kdy budou vaši zákazníci používat váš výrobek?“, „Jak ho budou používat,“ „Proč ho budou používat“? Například, pokud váš nový produkt je e-kniha: budou ji číst na svém stolním počítači, notebooku nebo si ji vytisknou? Budou odpočívat na gauči a číst vaše bystré tipy? Možná si je vytisknou a budou je číst na cestě do práce nebo během obědové přestávky.

3. Zapište si, jaké jsou vaše up-sellingové nabídky a příležitosti.

Tady si mnoho profesionálu z drobného obchodu nechá ujít šanci. Nezvládnou vytvořit up-sellingové nabídky. Vytvořte si up-sellingové nabídky a příležitosti, ještě předtím než začnete psát svůj obchodní dopis tak, aby mohly být vetkané do vašich back-end stránek a prodejních zpráv.
4. Napište si seznam výhod.
Co dostanou, když si koupí tento produkt, co jim tento produkt přinese.
5. Udělejte si seznam bonusových dárků.
Vyberte bonusové dárky, ještě než budete psát prodejní dopis. Tímto způsobem můžete zahrnout výhody do prodejní zprávy, jako součást vašeho produktu.
6. Rozvíjet své záruky.
Popřemýšlejte o tom. Mnoho podniků se cuká, pokud jde o rozvoj záruk. Ale přemýšlejte o tom; Většina malých podniků má své pevné záruky. Pokud někdo požaduje o vrácení peněz, většina maloobchodních profesionálů peníze prostě vrátí. Nesmlouvají o tom, zda by měli nebo neměli.
7. Shromážděte své hodnocení do jednoho souboru.
Pokud zatím žádné pro nový produkt nemáte, použijte slavné citáty o svém oboru, dokud nějaké nedostanete. Proložte jimi celí dopis.

8. Jděte se podívat na prodejní stránky vašeho konkurenta.
Zkontrolujte jeho FAQs (uvidíte, jestli jste některou nevynechali), jaké jsou jeho bonusové dárky, jaká je jeho záruka, jaká je jeho up-sellingová nabídka, pokud vůbec nějakou má? Napsal jsem tento krok nakonec, aby jste nebyli v pokušení vše jen okopírovat. Ale můžete použít prodejní taktiky vašeho konkurenta, jako porovnání. Jak jste dopadli v porovnání s ním? Prosvištěli jste kolem a nechali ho opouštěné v oblaku prachu? Nebo jste zjistili, že vám chybí pár věcí, které nyní, po přezkoumání jeho stránek, přidáte?
Příprava pro nastartování vašeho prodeje vám dá konkurenční výhodu, kterou jste hledali.

Udělejte těchto osm kroků, ještě před tím, než začnete psát váš prodejní dopis a zvyšte si prodeje.

Pokud se ti obsah líbil , sdílej prosím...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Vyber způsob přidání komentáře :

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Loading Facebook Comments ...
Loading Disqus Comments ...