7 věcí při zakládání internetové firmy

Opční strategie – nejnovější investiční nástroj
1.10.2015
10 tipů na zrychlení počítače
7.1.2016

Založení vlastní internetové firmy

ENTER

Při založení vlastní, z domova provozované internetové firmy nejde jen o to mít stálé připojení k internetu či ten nejnovější nebo nejsofistikovanější počítač či notebook.

Abyste firmě zajistili hladký rozjezd, musíte ve skutečnosti podniknout několik kroků.

Jedna věc je mít v plánu vydělávat víc peněz a další věc je něco pro to udělat.

Než rozjedete vlastní internetové podnikání z domova, měli byste pečlivě zvážit svou situaci a zeptat se sami sebe,

zda chcete podnikat dlouhodobě nebo se do toho pouštíte jen proto, že tenhle druh podnikání je právě aktuální a populární.

Sedm věcí, které byste měli zvážit při zakládání internetové firmy

  1. Velmi důležité je mít dlouhodobý cíl nebo vizi. Začněte s plánem alespoň na pět let. To znamená, že si musíte ujasnit své cíle a věci, kterých chcete v tomto období dosáhnout. Pokud se chcete pustit i do cílů na příštích 10 či 20 let, jen do toho!
  2. Zamyslete se nad tím, co vám skutečně jde. To znamená, že musíte vědět, co byste mohli přes internet dělat. Sepište si seznam možných činností a zvažte, které z nich byste chtěli dělat dlouhodobě. Seznam by měl obsahovat i koníčky související s internetem, jako je úprava fotek, blogování a foto blogování.
  3. Připravte si strategii či plán útoku, pokud jde o založení vlastní firmy. Všechny údaje uvedené v podnikatelském plánu by měly být pravidelně prověřovány a vyhodnocovány, abyste viděli, zda jedete podle plánu nebo zda potřebujete něco doladit.
  4. Rozhodněte se, jaké služby či výrobky budete klientům prodávat či nabízet. Měli byste se zaměřit jen na několik druhů služeb, abyste byli schopni uspokojit potřeby klientů, aniž by to bylo na úkor kvality či včasného dodání práce.
  5. Měli byste vědět, jaké webové stránky chcete mít a jak mají vypadat. To znamená, že musíte zajistit, aby byly stránky správně rozvržené, obsahovaly popis výrobků a služeb i vaše kontaktní údaje a platební a další podmínky.
  6. Je třeba se zaměřit i na zákaznický servis. To neznamená, že musíte přijímat další zaměstnance, kteří se budou starat o kontaktní a servisní sekci vašich webových stránek. Můžete to dělat sami, ale měli byste myslet na to, že musíte být schopni si najít čas nebo si stanovit pevný rozvrh na zodpovídání dotazů a reagování na komentáře a zpětnou vazbu od klientů.
  7. Jděte do akce. Pokud zvážíte všechny body, je potřeba začít. Neustále potkávám lidi, kteří o svých projektech roky sní, ale nikdy nezačnou …

Dnes jsou vám otevřeny také dveře do zahraničí.

Jestli máte co nabídnout, můžete se dostat na světové trhy, nebo alespoň do sousedních zemí.

 

Hodně štěstí 🙂

Pokud se ti obsah líbil , sdílej prosím...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Vyber způsob přidání komentáře :

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Loading Facebook Comments ...
Loading Disqus Comments ...